Kedves Tagjaink!
Szeretném megosztani Önökkel, miért van szükség az időpontfoglalásra bizonyos ügyintézési típusoknál. Tudom, hogy sokan szívesebben jönnének be ügyintézésre időpont nélkül, azonban az időpontfoglalás nem csupán a mi munkánkat könnyíti meg, hanem az Önök kényelmét és gyors kiszolgálását is biztosítja.
A tagsági jogviszonnyal és flottával kapcsolatos ügyek intézését kizárólag látó munkatársaink végzik. Ezek az ügyek – például a tagdíjfizetés, készpénz- és bankkártyás fizetés, pecsételés, tagkönyvek kitöltése – olyan feladatokat jelentenek, amelyeket látássérült munkatársaink nem tudnak megoldani. Sajnos látó munkatársaink száma korlátozott, és jellemzően részmunkaidőben dolgoznak, ami miatt az időpontfoglalás elengedhetetlen ahhoz, hogy mindenkinek biztosítani tudjuk a gyors és pontos ügyintézést.
Az időpontfoglalásnak köszönhetően elkerülhetők a korábban gyakran előforduló hosszú várakozási idők. Régebben, különösen a tagdíjfizetési időszakban, előfordult, hogy 2-3 órát is várni kellett. Most, az időpontoknak köszönhetően, Önök rögtön sorra kerülnek, és 15 percen belül elintézhetik ügyeiket.
Az általános ügyintézés – például információkérés, programokkal kapcsolatos tájékozódás – természetesen továbbra is időpontfoglalás nélkül elérhető heti 40 órában. Ezeket látássérült munkatársaink végzik személyesen, telefonon vagy e-mailben, és készséggel állnak rendelkezésükre.
A tagsági jogviszonnyal és flottával kapcsolatos ügyekhez kapcsolódó időpontfoglalás viszont azért fontos, mert így biztosítani tudjuk, hogy az Ön által választott időpontban a megfelelő ügyintézőnk elérhető legyen. Ha látó munkatársunk megbetegszik vagy akadályoztatott, időpontfoglalás esetén erről értesíteni tudjuk Önöket, és elkerülhetők a kellemetlen helyzetek.
A tagsággal és flottával kapcsolatos ügyek az alábbi időpontokban intézhetők:
- Hétfő, szerda: 08:00-14:00
- Kedd: 12:00-18:00
- Csütörtök: 10:00-16:00
- Péntek: 08:00-12:00
Kiemelném, hogy az időpontfoglalás jelenleg telefonon és e-mailben történik, és bőven van szabad kapacitásunk. Továbbá tervezzük egy online időpontfoglalási rendszer bevezetését, amely újabb kényelmi megoldást kínál majd. Fontos hangsúlyozni, hogy a telefonos és e-mailes időpontfoglalási lehetőség megmarad, tehát a már megszokott módokon továbbra is egyszerűen elérhetnek minket.
Köszönöm az együttműködésüket és megértésüket! Minden erőnkkel azon dolgozunk, hogy az ügyintézést a lehető legkönnyebbé és leghatékonyabbá tegyük az Önök számára.
Üdvözlettel,
Bukta Bence elnök
Vakok és Gyengénlátók Hermina Egyesülete